October 14, 2012

Foursquare Addicted

Hye,

Waarrhhhh lg sekali bersawang dh sesawang blog aku nie.....apa aku cba ckp nie?? ok ignore jer... Just nak share apa yg aku sgt addicted 3 bulan nie...

TADAA!!

Ok Klik tuk besarkan....

Apa yang aku addictedkan??
BADGE FOURSQUARE ok!!!

Hobi nie datang mestilah dengan ada minat... Aku start minat apabila aku tgk badge cousin aku sampai "300++" and skrg dah nak dekat 400....aku sgt jeles ok...
Then hari tu cuti nak 2 bulan lebih, asyik tgk fon buka FB, Twitter, Wassap, ngan Instagram...4sq just buka tuk check in.... Hari makin hari aku check in tempat sama jer, bosan tau, lps 2 aku tgk part expertise pun mcm lambat gerak... Aku try tanya akak aku psal dia yg slalu check in d luar negara yg mna sbnarnya dia d sblah aku tyme 2....Sifu yg ajar dia suami dia ngan cousin ktaorg nie.... Lepas jer akak aku gtau cara2 dia aku ambek fon trus download apps 2!! and

My first Partner Badge
Sumber: Incik Google

 Dan2 tyme tu musim olimpik 2 ahh aku trus g London and Checkin....hahaha... Apa yg sukar buat hobi nie just masa sgt jeles, kena check in pg2 buta nak dptkn badge coz kna ikut masa sana..... Bukan tu jer, kna ada laptop yg bka google maps & fon yg tgh bka 4sq.... Know what, aku dah tau peta New York....street2 dia sgt snnt, Brooklyn lg...huuuu hjung giegie jerr... Bajet an?? hahahahe....Stakat nie suma City Badge dah settled....

Current status:
Total Badge : 222
Current Unlock Badge: Kicks Badge
Next Unlock Badge: Joggernaut Badge

Kay ahh sehingga ke lain blog....

p/s: sesapa yg nak tau apps apa kna gna, DM jer aku direct kat fb tau twitter.....nnti aku gtau....tp igt kna ada minat tau!!!!xda minat x yah ahh brangan nak unlock badge...penat weeyyy..

~AbsoFUCKINGlutely~


No comments: